Nesreća kod tunela Kupjak - uzrokovana zapuštanjem pruge
Prema informacijama kojima raspolažemo, uzrok nesreće do koje je došlo 7.travnja.2011. godine u 18.10 h između kolodvora Skrad - Zalesina, neposredno prije ulaska u tunel Kupjak, u kojoj je smrtno stradao strojovođa Damir Domitrović, izravno je uzrokovana nedovoljnim ulaganjem u pruge.
Naime, obnova potpornog zida čije urušavanje je dovelo do tragedije, nije bila obuhvaćena remontom pruge koji je na toj dionici obavljen prije oko 2 godine.
Posljedica je to pretjerane štednje na nečemu na čemu se ne smije štediti, ali ne samo štednje.
No, neovisno o tome, službe HŽ Infrastrukture cijelo vrijeme eksploatacije dužne su kontrolirati ispravnost svih objekata.
Sustav koji kod izbora projektnog društva, kod izbora izvoditelja radova i nadzornog organa, od svih referenci prepoznaje samo najnižu cijenu, sustav u kojemu su nabavljači važniji od inženjera, sustav u kojem politika godinama fabricira kadrove koji o željeznici pojma nemaju, osuđen je na ovakakvo propadanje sa tragičnim posljedicama.
Obitelji stradalog željezničara izražavamo iskrenu sućut te tražimo utvrđivanje odgovornosti za tragičnu nesreću.